keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

ABOUT ME


Särkänniemi here I come! :DD


Kynsilakkoja!<3


Jean Honoré Fragonard'n "Keinu"


Tämä levy kuluu vieläkin käytössä :)

Olen olettanut että kaikki jotka käyvät blogiani katselemassa ovat joka kavereita tai vähintään tuttuja. Näin ei kumminkaan välttämättä ole, joten listaan itsestäni 50asiaa. Listojen tekeminen on ihanaa. Suosittelen kokeilemaan.

1. Olen Julia. Hei!
2. Minulla on luonnonkiharat hiukset.
3. Tyylini on vaihteleva.
4. Mikä tarkoittaa sitä että maanantaina voin tepastella maihareissa ja sinisessä kasarinahkatakissani, keskiviikkona haaremihousuissa ja puuvillapaidassa ja perjantaina pikkumustassa ja satiinikoroissa.
5. Vihaan legginssejä :(
6. En vihaisi niitä jos useammat ihmiset käyttäisivät kokopitkiä legginssejä hameen kanssa, mutta kuka pompo käyttää tavallista t-paitaa legginssien kanssa?! Ekana tulee silloin mieleen että on lääkkeet menny apteekissa sekasin ja jääny housut laittamatta jalkaan!
7. Kiivastuin äsken. Niin käy jos puhun legginsseistä tai katon Dr. Philiä.
8. Dr. Phil on siis hyvä ohjelma, mutta ihmiset niin tyhmiä. Esim. " OOH en tiennyt että roskaruoka lihottaa, Thanks Dr. Phil!" tai " En tiennyt tyttäreni vuosia jatkuneesta huumeidenkäytöstä, bulimiasta, anoreksiasta, masennuksesta ja sukupuolitaudeista. Luulin sitä pitkäksi flunssaksi."
9. Kuten näkee, vaihdan helposti aihetta..
10. Tahtoisin lisää kynsilakkoja.
11. Sekä uuden puhelimen.
12. Jota menen tänään ostamaan! :))))
13. Parin viikon kuluttua minulla ja kihlatullani Osmolla on vuosipäivä. Menemme sen kunniaksi Särkänniemeen :))
14. Minua säälittää heittää pois hammastahnojen korkin alla olevat foliolaput. Pelkään että ne tuntevat itsensä yksinäiseksi.
15. Kirjotin ylioppilaaksi tänä keväänä.
16. Tahtoisin ratsastamaan. En ole ratsastanut vuoteen, sitä ennen ratsastin 4 vuotta joka viikko. Kaipaan hevosia :(
17. Olin pitkään epätoivoisen tyytymätön pituuteeni ( n. 160 cm ) mutta nyt ei minua enää lyhyt varteni haittaa. Syynä poikaystäväni joka on yli 180 cm pitkä. Hän pitää siitä että olen tälläinen kääpiö :D
18. Olen tällä hetkellä töissä.
19. Rokokoo-ajan maalaukset on ihania.
20. Menen syksyllä avoimeen yliopistoon lukemaan kasvatustieteitä.
21. Hain luokanopettajaksi mutta pistemäärä ei riittänyt.
22. Aion tehdä töitä avoimen ohessa, mm. lastenvahtikeikkoja.
23. Lapset on ihania. En malta odottaa että saan omia.
24. Mun lempilevy pikkasena teininä oli Crazy Townnin levy, ja pidän siitä vieläkin! :D
25. Ahdistun helposti jos ajattelen kuolemaa, ajatus siitä että vain lakkaan olemasta on käsittämätön.
26. Päätä särkee ja työpäivää jäljellä vielä iloset 7 tuntia.
27. En ole ikinä tuntenut seksuaalista vetoa aasialaiseen mieheen. Niiden piirteet on liian naiselliset.
28. Olen ollu tänä kesänä kerran rannalla ja kerran maauimalassa.
29. Se on liian vähän.
30. Sunnuntaina ois tarkotus mennä rannalle :)
31. Mulla on todella pienet kädet
32. Syön tänään thaimaalaista kanakeittoa töissä.
33. Toivottavasti se on hyvää..
34. Meillä on Osmon kanssa unelma muuttaa joskus rintamamiestaloon.
35. Halusin joskus muuttaa Englantiin, mutta nyt se puutalo Turusta ja 2-3 vekaraa on niin selkeä unelma ettei se voi ku toteutua :)
36. Pihalla lasten kanssa temmeltäis länsiylämaanterrieri, millaisen Osmo haluaa. Ite tykkään isoista koirista, vaikka onhan ne pienetkin luttanoita.
37. Keittiössä sitte paistettais vanhimman muksun kanssa lettuja, kissa hääris jaloissa ja meillä ois paahtoleivän muotonen kello.
38. Eteisen seinät olis violetit ja mulla olis samanvärinen hellemekko ja neljäs lapsi tulossa. Osmo istuis kuistilla ja viheltelis, olisi kesä :)
39. Olen kova haaveilemaan, mikä varmaan tuli selväksi.. :D
40. Eniten haaveilen kun kuuntelen musiikkia.
41. Musamakuni on laaja. Ainut musiikki mikä oikeen raastaa korvia on huono Suomi-hiphop. Muu kaikki menee, iskelmästä metalliin, popista rokkiin..
42. Tän hetken lemppareita on:
Inna - Hot
Hurts - Better than love
Metallica - Die, die my darling (olkaa mitä mieltä vaan mutta musta Metallican versio on parempi)
Metallica - Nothing else matters
Chisu - Sama nainen
Mr. President - Coco Jambo
43. Tuntuu omituiselta että lukio on ohi..
44. Mutta samalla hienolta! Kova työ takana ja nyt kohti uutta.
45. Mulla tulee usein pieni huulihalkio, jos huulet kuivuu. Mutsilla sama juttu. Me sanotaan sitä pupugeeniksi :)
46. Mulla on sinivihreät silmät, sisäreunalla on vähän keltaista.
47. Olin eilen Samppalinnan kesäteatterissa kattomassa WEST SIDE STORYN. Se oli ihana, myönnän että itkin.
48. Tämä sepostus on kohta ohi, ja mulla on nälkä :D
49. Toivottavasti nautit
50. CIAO!

Voisitte muut laittaa vaikka itseltänne samantapaisen kommentin muodossa, esim. 10 faktaa itsestäni :) Olis mielenkiintosta lukea :)

3 kommenttia:

  1. Ketut se mitään hyvää ollu se keitto. Makeeta litkua. En ookkaan ikinä maksanu viittä euroa muutamasta lusikallisesta..

    VastaaPoista
  2. Hmmmmm I wonder kuka tuon kirjoitti :D

    VastaaPoista